Γνωστό μπεργκεράδικο στην Αθήνα στέλνει αδιάβαστο πελάτη που παρεξηγήθηκε με τις μη βγαλμένες πίκλες από το φαγητό του και αποφάσισε να τα βάλει με τον εργαζόμενο.
Είναι από τις ιστορίες που διαβάζεις, ή ακούς ή ακόμα χειρότερα διαδραματίζονται μπροστά σου και σε κάνουν να βγαίνεις από τα ρούχα σου! Ο λόγος λοιπόν για ένα πελάτη που αποκάλεσε «καθυστερημένο» υπάλληλο, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ του!
Η ανάρτηση στο Instagram
Το εν λόγω περιστατικό συνέβη το Σάββατο σε γνωστό μπεργκεράδικο στην Αθήνα, με το ίδιο το μαγαζί να γνωστοποιεί την είδηση μέσω instagram και στη συνέχεια να καλεί τον επιβάτη να μην ξαναπατήσει το πόδι του σε αυτό. Είναι από αυτές τις ιστορίες που σε εξοργίζουν αλλά και σε βάζουν σε σκέψεις για την κοινωνία μας. Πώς είναι δυνατόν ορισμένοι άνθρωποι να αντιδρούν με αυτόν το τρόπο σε κάτι τόσο απλό.
Τι ακριβώς συνέβη
Σύμφωνα και με το instagram story, ένας πελάτης κάλεσε για παράπονα και αναφέρθηκε στον υπάλληλο με xυδαίους χαρακτηρισμούς.
Πιο συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του καταστήματος αναφέρει: «Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενο μας ‘καθυστερημένο’, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριο μας».
Αμέσως η δημοσίευση αυτής της ιστορίας πήρε μεγάλες διαστάσεις, με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να τάσσονται υπέρ του καταστήματος και να το συγχαίρουν, τόσο για την στάση όσο και στην απάντηση που έδωσε στον συγκεκριμένο πελάτη.